Végig vesszük a válaszokat, hogy miért érdemes folyamatosan bővítened weblapod írott tartalmát.
Weblapoddal akkor érsz célt, ha annak üzenetét minél több felhasználóhoz el tudod juttatni, akik aztán elégedetten fogyasztják annak tartalmát. Ez közel sem egyszerű feladat a honlapok tömkelegét kínáló piacon, és magától nem is fog megtörténni, kár is várni a csodára. A komoly pénzeket felemésztő, ugyanakkor csak ideiglenes ismertséget biztosító reklámokkal és hirdetésekkel ellentétben ugyanakkor a honlapod írott tartalmának a folyamatos bővülése állandó és összefüggő fejlődéshez vezet.
Kitartó és folyamatos munkával el lehet érni, hogy weblapod akár jelentős konkurenciával és ellenszéllel szemben is biztosan lépkedjen előre a Google-kereső rangsorában, amely meghatározó a weboldal látogatottsága szempontjából. Az üzenet megismerésével, a megfelelő kulcsszavak használatával az oldalon megjelenő írások hosszú távon kiemelt helyet biztosíthatnak weboldaladnak a megfelelő szavakra való keresés esetén. Márpedig minél előrébb kerül egy weboldal a releváns keresőszavakra a Google-nál, annál biztosabb célod elérésének lehetősége.
A tartalommarketing magában is hasznos, ezt a mai, infokommunikációs világban nem kell túlmagyarázni. Az emberek étvágya kielégíthetetlen az információk iránt, és a technológiai fejlődésnek köszönhetően már mindenhol rendelkezésre álló eszközökkel fogyasztják is. Amellett, hogy egy hasznos tartalom marketing szempontokat figyelembe véve is fontos, sokkal szórakoztatóbb, mint egy klasszikus értelemben vett reklám.
Emellett weboldalad olyan írásokkal bővítheted, amelyek a célodat erősítik. A releváns tartalmakkal segítheted látogatóidat a témában való eligazodásban, ismeretterjesztő céllal pedig akár fogyasztásra is serkentheted az olvasót. Az olvasással még időt tölt az oldalon, lehetőséget biztosít a számára megismerkedni a termékkel, annak hátterével, összetett tartalmakkal felkelthető az érdeklődése akár olyan téma iránt is, amely korábban esetleg nem is foglalkoztatta. Az oldalon elhelyezett tartalmakkal csökkenthető az azonnali visszafordulás aránya, miközben hivatkozásokkal tovább is vezethető az oldalon.
Persze nem mindegy, mivel bővül az oldal. Bár a recept egyszerűnek hangzik, nem mindegy hogyan bővül oldalad tartalma. Az írott tartalom akkor éri el a célját, ha amellett, hogy rendszeresen frissül, valóban a témát erősíti, a hossza is a keresőmotor igényeinek megfelelő, emellett szórakoztatja az olvasót, a pontosság pedig a fogyasztói bizalmat szilárdítja. A fogyasztói szokásokat figyelve közel sem mindegy, mikor publikálunk, mikor posztoljuk a közösségi médiában, milyen illusztrációt, képeket, mellékleteket, hangulatjeleket használunk. Vagyis közel sem mindegy, mit, hogyan, mikor írunk.
De akár blogposztot, hírt jelentetsz meg az oldalon, akár PR-cikkel terelsz olvasót az oldaladra, segítünk a megfelelő tartalom előállításával maximalizálni a lehetőségeid. A WebÍró szerkesztőségének tagjai profi újságírók, szövegírók, szakírók, a weboldalad igényének megfelelő, folyamatosan publikált írások pedig felkeltik az érdeklődést, az oldalon tartják a látogatót, szórakoztatják az olvasót, és a megfelelő kulcsszavak használatával organikus fejlődéshez segítik a weblapot.
Nem kell tartalomszolgáltatóvá válni, csak a tartalmat kell a szolgálatodba állítani.