A tiszta online marketing során a weboldal releváns tartalommal, linkkel és képekkel bővül egy adott weboldal. A kérdés csupán az, hogy milyen szavak előnyösek az adott weboldal számára. Vegyük példának az egyik ügyfelünket, akinek 2019 óta dolgozunk.
Fontos volt először a SEO elemzést készíteni. Megnéztük a mérési adatokat (szerencsére az elejétől kezdve használtak Google Analitycs-et) és azt láttuk, hogy az 50% körüli SEO érték ellenére az oldal népszerű. A szolgáltatás aloldalak SEO barát szemlélettel lettek elnevezve és ez sok év alatt egész jól működött.
A logikusan elnevezett szolgáltatások segítettek a legfontosabb kulcsszavak kitalálásában. Miután beállítottuk a weboldal tartalmát és rendszeresen új tartalmakkal láttuk el. A weboldal 3 hét visszaesés után (301-es átirányítások, új weboldal) elkezdett előre haladni Google-ben az első oldal felé.
Ma, már a 6 db keresőszóból mind a 6 ott szerepel az 1 vagy második találati oldalon.
Ma már nincs szüksége a Topfomának arra, hogy hirdessen. Organikusan növeli a látogatók számát.